واگویه هایم

هزاران دهقان برای آمدن باران دعا کردند،اما خدا فکر کودکی بو د که چکمه هایش سوراخ داشت.

واگویه هایم

هزاران دهقان برای آمدن باران دعا کردند،اما خدا فکر کودکی بو د که چکمه هایش سوراخ داشت.

اندیشه

 انـدیـشــه کـنــم هــر شـب و گــویـــــم: 

 

انـدیـشــه کـنــم هــر شـب و گــویـــــم: 

 

یـــا رب هـجـــــرانــش چـونـیــن اسـت، 

 

  وصــــــالــش چـــــــون اسـت؟؟ 

 

 

 

گـل گـنـــدم خـــوب اسـت ،

 

گـــل خـــــــوبـی ، زیـبـــاسـت‌ ، 

 

ای دریـغــــــا کــه هـمــه ی مـــزرعـــه ی دلـهــا را 

 

عـلــــف  هـــــــرزهء کــیـــن پــوشـــــانــده اسـت.  

 

 

 

از زمـزمــه دلـتـنـگـیــم ، از هـمـهـمــه بـیــزاریــم 

 

نــه طــاقـت خـــامـوشــی ، نــه تـــاب سـخـن داریــم 

 

مــا خـویــش نـدانـســتـیـم ، بـیــداری مـان از خــواب 

 

گـفـتـنــد : کـه بـیــداریـــد ، گـفـتـیـــم کــه: بـیــداریـــم!!! 

 

من راه تـــو را بـســتـه ، تـــو راه مـــرا بـســتـه 

 

امـیــد رهـــایـی نـیـســت ، وقـتـی هـمــه دیـــواریــم  

 

وقـتـی هـمـــــه بـیــمــــــاریــم. 

 

                                 به امید بیداریمان از خواب ورهایی از بیماری 

                                                                    حق یارتان

نظرات 1 + ارسال نظر
pikshop پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 23:47 http://www.pikshop.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی خوب وقشنگی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مور فروش فیلم و سریال های روز کره ای و امریکایی هستش. منتظرتم راستی میشه یه لینک از سایت من تو وبلاگت بدی با عنوان فروشگاه اینترنتی فیلم و سریال های کره ای و امریکایی ؟ ایشالا جبران میکنم مرسی فعلا بایhttp://www.PIKSHOP.com

سلام عزیز من به این مکان برای دوری از غم هایم پناه آورده ام.
ادب حکم می کرد از شما به خاطر لطفتون تشکر کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد