واگویه هایم

هزاران دهقان برای آمدن باران دعا کردند،اما خدا فکر کودکی بو د که چکمه هایش سوراخ داشت.

واگویه هایم

هزاران دهقان برای آمدن باران دعا کردند،اما خدا فکر کودکی بو د که چکمه هایش سوراخ داشت.

وصییت

مرا در

 قبر سیاهی بگذارید  

تا همه بدانند در  

سیاهی ترین تاریکی ها  

جان باخته ام.

هر گاه در جای قبر من تردید داشتید 

 قطعه سنگی را  

از کوه بغلتانید  

هر جا آرام گرفت  

بدانید آنجا قبر من است.

دستانم را  

از تابوت بیرون بگذارید  

تا همه بدانند  

به آنچه خواستم نرسیدم.

چشمانم را باز بگذارید 

 تا همه بدانند 

 تا آخرین لحظه  

چشم انتظار   

عدل الهی مانده ام.

موهایم را پریشان بگذارید  

تا همه بدانند  

در این دنیا  

هیچ امید و آرزویی نداشتم.

بوته گلی وحشی در تابوتم بگذارید  

تا در تنهایی ها   همراهم باشد.

تکه یخی روی قلبم بگذارید  

تا با تابش آفتاب 

،آب شود 

تا به جای انوشه  

گل پرپر شده ام

دختر عزیزم 

 برایم بگرید.

 

اشتباهی که یک عمر پشیمانم از آن
اعتمادی است که بر مردم دنیا کردم


نظرات 3 + ارسال نظر
آیسودا جمعه 25 تیر 1389 ساعت 21:07 http://www.webpatogh.com

سلام
سایت من جدید راه افتاده
ما قصد داریم به 10 نفر از 100 عضو اول نفری 6000تومان اعطا کنیم و تمامی امکانات پولی را براشون رایگان کنیم!+ به 10نفر از 10

آیسودا جمعه 25 تیر 1389 ساعت 21:20 http://www.webpatogh.com

سلام
سایت من جدید راه افتاده
ما قصد داریم به 10 نفر از 100 عضو اول نفری 6000تومان اعطا کنیم و تمامی امکانات پولی را براشون رایگان کنیم!+ به 10نفر از 10

مهتا سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 01:19

تا آخرین لحظه

چشم انتظار

عدل الهی می مانم ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد